Anyuka helyén marad!

Utolsó kommentek

  • Pénztörténet: www.youtube.com/watch?v=Fpk35NO5WtE&feature=share&list=UU86sMRBpLe1Xteg1GVXg12A&index=3 (2013.12.23. 13:15) Árulás és koncepciós per az ezerforintoson
  • sztahanov: tudni kell mikor feladni, en pl most harom ora keresgeles utan feladtam. (2010.08.25. 22:58) Blob
  • sztahanov: ez mar jobb, de most dolgozom epp :-) (2010.08.25. 12:45) Blob
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • Pénztörténet: www.youtube.com/watch?v=Fpk35NO5WtE&feature=share&list=UU86sMRBpLe1Xteg1GVXg12A&index=3 (2013.12.23. 13:15) Árulás és koncepciós per az ezerforintoson
  • sztahanov: tudni kell mikor feladni, en pl most harom ora keresgeles utan feladtam. (2010.08.25. 22:58) Blob
  • Gm: :))) (2010.03.21. 19:33) Szakácskések I. – A séfkés
  • gasztromán: Nagy örmmel olvastam a boltról a cikket! Én is felfedeztem, kb. fél évvel ezelőtt. Tényleg unikum ... (2009.07.29. 23:47) azbeszt - Marha jó!
  • burqus: Köszi a poszt beidézését és a jó hír terjesztését. Viszont a képeken egérmozgatásra felpattanó abl... (2008.09.28. 18:03) A legjobb kínai vendéglő

Twitter

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

api (1) biz (4) blogok (3) bookmarks (1) dizájn (4) facebook (13) feedek (19) friendfeed (1) gmail (3) google (19) iphone (4) kommentek (8) labels (1) myspace (3) nokia mosh (1) openid (2) orkut (1) sn (54) start (3) twitter (3) ui (8) videó (2) widgets (1) yahoo mash (1) Címkefelhő

Scobleizer

Nincs megjeleníthető elem

izotov

Google Reader shared items

filter
admin

Külső feed

Nincs megjeleníthető elem

Google Reader Starred

Doransky

Nincs megjeleníthető elem

Box2D Ported to JavaScript Using Canvas

2009.02.19. 14:05 Ajaxian » Front Page eszpee
Shared by eszpee
Ez elég jól néz ki.

Robert Kieffer recently told us about Box2DJS, an automated port of the popular Box2D physics library to JavaScript using <canvas> for the rendering.

Using Box2DJS, you can create a flatland-esque 2D world that obeys Newtonian physics:

JavaScript:
  1.  
  2. var worldAABB = new b2AABB();
  3. worldAABB.minVertex.Set(-1000, -1000);
  4. worldAABB.maxVertex.Set(1000, 1000);
  5. var gravity = new b2Vec2(0, 300);
  6. var doSleep = true;
  7. var world = new b2World(worldAABB, gravity, doSleep);
  8.  

and then you can add in your own objects and make them do interesting things. Here's a simple example of adding a circular into the world created above:

JavaScript:
  1.  
  2. var circleSd = new b2CircleDef();
  3. circleSd.density = 1.0;
  4. circleSd.radius = 20;
  5. circleSd.restitution = 1.0;
  6. circleSd.friction = 0;
  7. var circleBd = new b2BodyDef();
  8. circleBd.AddShape(circleSd);
  9. circleBd.position.Set(x,y);
  10. var circleBody = world.CreateBody(circleBd);
  11.  

There's a bunch of examples of Robert's site, and of course you can refer back to Box2D for more. Interesting use of canvas!

A bejegyzés trackback címe:

https://izotov.blog.hu/api/trackback/id/tr24952810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása