Anyuka helyén marad!

Utolsó kommentek

  • Pénztörténet: www.youtube.com/watch?v=Fpk35NO5WtE&feature=share&list=UU86sMRBpLe1Xteg1GVXg12A&index=3 (2013.12.23. 13:15) Árulás és koncepciós per az ezerforintoson
  • sztahanov: tudni kell mikor feladni, en pl most harom ora keresgeles utan feladtam. (2010.08.25. 22:58) Blob
  • sztahanov: ez mar jobb, de most dolgozom epp :-) (2010.08.25. 12:45) Blob
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • Pénztörténet: www.youtube.com/watch?v=Fpk35NO5WtE&feature=share&list=UU86sMRBpLe1Xteg1GVXg12A&index=3 (2013.12.23. 13:15) Árulás és koncepciós per az ezerforintoson
  • sztahanov: tudni kell mikor feladni, en pl most harom ora keresgeles utan feladtam. (2010.08.25. 22:58) Blob
  • Gm: :))) (2010.03.21. 19:33) Szakácskések I. – A séfkés
  • gasztromán: Nagy örmmel olvastam a boltról a cikket! Én is felfedeztem, kb. fél évvel ezelőtt. Tényleg unikum ... (2009.07.29. 23:47) azbeszt - Marha jó!
  • burqus: Köszi a poszt beidézését és a jó hír terjesztését. Viszont a képeken egérmozgatásra felpattanó abl... (2008.09.28. 18:03) A legjobb kínai vendéglő

Twitter

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

api (1) biz (4) blogok (3) bookmarks (1) dizájn (4) facebook (13) feedek (19) friendfeed (1) gmail (3) google (19) iphone (4) kommentek (8) labels (1) myspace (3) nokia mosh (1) openid (2) orkut (1) sn (54) start (3) twitter (3) ui (8) videó (2) widgets (1) yahoo mash (1) Címkefelhő

Scobleizer

Nincs megjeleníthető elem

izotov

Google Reader shared items

filter
admin

Külső feed

Nincs megjeleníthető elem

Google Reader Starred

Doransky

Nincs megjeleníthető elem

#1470

2009.02.17. 09:36 Korim eszpee
Shared by eszpee
gratulálok bazmeg, idióta járdánbringás, maradtál volna ott.

Mondja maga normális?
Ezt inkább én kérdezhetném.
Maga? Közvetlenül azután, hogy elüt egy biciklistát, odamegy, és megkérdezi, hogy normális-e?
Hát de a járdán kerékpározni?
Hát az autók között, amint látja, elég veszélyes. Vagy nem vette észre? Hogy elütött?
Dehát én egy gyalogosra számítottam, nem egy ilyen gyors járműre.
Lassabban mentem, mintha gyalogoltam volna! Maga meg megállt tulajdonképpen. És amikor úgy döntöttem, hogy biztosan azért áll, mert át akar engedni, akkor elindultam, mire nekem jött.
Nem láttam semmit.
Ezt látja? Tudja mi ez?
Biciklilánc, vagy micsoda.
Nem. Ez most egy hetven centi hosszú hajlékony vas. El tudja képzelni, ahogy ezzel ütöm magát? Ne féljen, nem fogom megütni. Nem tudnék senkit sem megütni. De el tudja képzelni, mit vált ki az emberből az, ha egy másfél tonnás autó egyszercsak lassan, de biztosan elgázolja? Na az olyan érzés, mintha ezzel a vassal ütlegelnék az embert. Érti?
Dehát mondom, hogy nem láttam.
Mindegy. Várja meg, amíg bekapcsolom a laptopomat, hogy működik-e, vagy tönkrement benne valami az ütéstől. Aztán adja meg a telefonszámát. Eltörte a középtengelyemet. Az pénzbe kerül.
Hát nem biztos, hogy meg tudom adni a számomat.
Jó. Akkor majd a rendőrség megtalálja a rendszám alapján.
Hát, végül is megadhatom a számom.

A bejegyzés trackback címe:

https://izotov.blog.hu/api/trackback/id/tr46948080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása