Anyuka helyén marad!

Utolsó kommentek

  • Pénztörténet: www.youtube.com/watch?v=Fpk35NO5WtE&feature=share&list=UU86sMRBpLe1Xteg1GVXg12A&index=3 (2013.12.23. 13:15) Árulás és koncepciós per az ezerforintoson
  • sztahanov: tudni kell mikor feladni, en pl most harom ora keresgeles utan feladtam. (2010.08.25. 22:58) Blob
  • sztahanov: ez mar jobb, de most dolgozom epp :-) (2010.08.25. 12:45) Blob
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • Pénztörténet: www.youtube.com/watch?v=Fpk35NO5WtE&feature=share&list=UU86sMRBpLe1Xteg1GVXg12A&index=3 (2013.12.23. 13:15) Árulás és koncepciós per az ezerforintoson
  • sztahanov: tudni kell mikor feladni, en pl most harom ora keresgeles utan feladtam. (2010.08.25. 22:58) Blob
  • Gm: :))) (2010.03.21. 19:33) Szakácskések I. – A séfkés
  • gasztromán: Nagy örmmel olvastam a boltról a cikket! Én is felfedeztem, kb. fél évvel ezelőtt. Tényleg unikum ... (2009.07.29. 23:47) azbeszt - Marha jó!
  • burqus: Köszi a poszt beidézését és a jó hír terjesztését. Viszont a képeken egérmozgatásra felpattanó abl... (2008.09.28. 18:03) A legjobb kínai vendéglő

Twitter

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

api (1) biz (4) blogok (3) bookmarks (1) dizájn (4) facebook (13) feedek (19) friendfeed (1) gmail (3) google (19) iphone (4) kommentek (8) labels (1) myspace (3) nokia mosh (1) openid (2) orkut (1) sn (54) start (3) twitter (3) ui (8) videó (2) widgets (1) yahoo mash (1) Címkefelhő

Scobleizer

Nincs megjeleníthető elem

izotov

Google Reader shared items

filter
admin

Külső feed

Nincs megjeleníthető elem

Google Reader Starred

Doransky

Nincs megjeleníthető elem

Oscar - szavazzunk mi is

2009.02.05. 09:20 fb2.hu sztahanov
Shared by setalosas
wanna join!

Az utóbbi pár évben valahogy kicsit háttérbe szorult a mozi nálam, holott igazán szeretek filmeket nézni. A 2009-es Oscar díjak alkalmából elhatároztuk a feleségemmel, hogy megnézzük az ÖSSZES főbb kategóriában jelölt filmet. Ehhez a kis projekthez csináltam egy új weboldalt, ahol tudjátok követni, hogy hol tartunk, meg lehet hallgatni a véleményünket a filmekről, és még szavazhattok is az Oscar jelöltekre az Uszkár Díj keretében.

Technikailag is érdekes kis projekt ez nekem: Google App Engine alapon csináltam meg az oldalt, a dinamikus felülethez jQuery komponenseket használtam, a felhasználók (szavazók) azonosításához pedig Facebook Connect APIt. Biztos belefutok majd néhány problémába, de rengeteg újdonságot tanultam a néhány napos fejlesztés alatt.

A webes munkáim során mindig küzdelmes és problémás a felület megtervezése, most is nagyon sokat kínlódtam, hogy az Oscar meg a filmek hangulatát valamennyire át tudjam vinni, csak saját grafikai elemeket használva. Láthatóan nem ez a szakmám, de azért jól elszórakoztam a PixelImator eszközzel. Ja, és még valami - a filmes beszélgetések elején az intro zenét is én gitároztam össze...

A bejegyzés trackback címe:

https://izotov.blog.hu/api/trackback/id/tr22923885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása