Anyuka helyén marad!

Utolsó kommentek

  • Pénztörténet: www.youtube.com/watch?v=Fpk35NO5WtE&feature=share&list=UU86sMRBpLe1Xteg1GVXg12A&index=3 (2013.12.23. 13:15) Árulás és koncepciós per az ezerforintoson
  • sztahanov: tudni kell mikor feladni, en pl most harom ora keresgeles utan feladtam. (2010.08.25. 22:58) Blob
  • sztahanov: ez mar jobb, de most dolgozom epp :-) (2010.08.25. 12:45) Blob
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • Pénztörténet: www.youtube.com/watch?v=Fpk35NO5WtE&feature=share&list=UU86sMRBpLe1Xteg1GVXg12A&index=3 (2013.12.23. 13:15) Árulás és koncepciós per az ezerforintoson
  • sztahanov: tudni kell mikor feladni, en pl most harom ora keresgeles utan feladtam. (2010.08.25. 22:58) Blob
  • Gm: :))) (2010.03.21. 19:33) Szakácskések I. – A séfkés
  • gasztromán: Nagy örmmel olvastam a boltról a cikket! Én is felfedeztem, kb. fél évvel ezelőtt. Tényleg unikum ... (2009.07.29. 23:47) azbeszt - Marha jó!
  • burqus: Köszi a poszt beidézését és a jó hír terjesztését. Viszont a képeken egérmozgatásra felpattanó abl... (2008.09.28. 18:03) A legjobb kínai vendéglő

Twitter

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

api (1) biz (4) blogok (3) bookmarks (1) dizájn (4) facebook (13) feedek (19) friendfeed (1) gmail (3) google (19) iphone (4) kommentek (8) labels (1) myspace (3) nokia mosh (1) openid (2) orkut (1) sn (54) start (3) twitter (3) ui (8) videó (2) widgets (1) yahoo mash (1) Címkefelhő

Scobleizer

Nincs megjeleníthető elem

izotov

Google Reader shared items

filter
admin

Külső feed

Nincs megjeleníthető elem

Google Reader Starred

Doransky

Nincs megjeleníthető elem

not a fairytale

2009.01.23. 22:51 diego rivera eszpee
Shared by eszpee
gratula, csak így tovább!

decemberben 4-én megszületett, január 5-én pedig lábra állt és elindult gyermekünk, a spottr.hu

naponta több mint egy órát vezetek, ugyanazon az úton, ami igen unalmas egy idő után, ez a meditatív nyugalom viszont pont jó arra hogy az agy kikapcsoljon és olyan dolgok és összefüggések jussanak az ember eszébe, amire a napi hajtás közben nem gondolna.

így állt össze a fejemben egy fotós oldal koncepciója, apró morzsákból építkezve. egy reggeli zuhanyzás közben a név is beugrott, és az, hogy induljunk neki hogy ne csak egy halva született ötlet legyen.

megkerestem tapír-t, aki webes dolgokkal foglalkozik, és a plurk-ről ismerem. pár levélváltással vázoltam neki mire gondolok. ő már el is készített egy megosztott dokumentumot  google-docs-ban, amihez meghívtuk szerkesztőnek kelemenbandi-t, bikerock-ot és tct-t.

szintén csak a plurk-ről ismerem őket.

így őten aztán a nyers koncepciót elkezdtük gyúrni, és pillanatok alatt kialakultak a szerepek, anélkül hogy nagyon szervezni kellett volna bármit is. úgy állt össze a csapatmunka, ahogy a hangyák építik a bojt, mindenki magától tudta mi a feladata, hogy tudja előremozdítani a projektet.

tapir a hostolást intézte, tct és bikerock tartalommal töltötte a kelemenbandi és tapír által kalapált blogot, én pedig a koncepciót alakítottam, skype-on megbeszélve a fontos lépéseket, eldöntendő kérdéseket.

így sikerült egy hónap alatt a semmiből egy működő oldalt összehozni, nulla támogatottsággal, napi 4-5 frissítéssel, ezerhez közeli napi látogatóval pár hét után úgy, hogy személyesen egymást nem is ismerjük.

nem egy tündérmese, de szerintem jól mutatja a közösségi web-ben lévő lehetőségeket.

      

A bejegyzés trackback címe:

https://izotov.blog.hu/api/trackback/id/tr16898661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása