Anyuka helyén marad!

Utolsó kommentek

  • Pénztörténet: www.youtube.com/watch?v=Fpk35NO5WtE&feature=share&list=UU86sMRBpLe1Xteg1GVXg12A&index=3 (2013.12.23. 13:15) Árulás és koncepciós per az ezerforintoson
  • sztahanov: tudni kell mikor feladni, en pl most harom ora keresgeles utan feladtam. (2010.08.25. 22:58) Blob
  • sztahanov: ez mar jobb, de most dolgozom epp :-) (2010.08.25. 12:45) Blob
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • Pénztörténet: www.youtube.com/watch?v=Fpk35NO5WtE&feature=share&list=UU86sMRBpLe1Xteg1GVXg12A&index=3 (2013.12.23. 13:15) Árulás és koncepciós per az ezerforintoson
  • sztahanov: tudni kell mikor feladni, en pl most harom ora keresgeles utan feladtam. (2010.08.25. 22:58) Blob
  • Gm: :))) (2010.03.21. 19:33) Szakácskések I. – A séfkés
  • gasztromán: Nagy örmmel olvastam a boltról a cikket! Én is felfedeztem, kb. fél évvel ezelőtt. Tényleg unikum ... (2009.07.29. 23:47) azbeszt - Marha jó!
  • burqus: Köszi a poszt beidézését és a jó hír terjesztését. Viszont a képeken egérmozgatásra felpattanó abl... (2008.09.28. 18:03) A legjobb kínai vendéglő

Twitter

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

api (1) biz (4) blogok (3) bookmarks (1) dizájn (4) facebook (13) feedek (19) friendfeed (1) gmail (3) google (19) iphone (4) kommentek (8) labels (1) myspace (3) nokia mosh (1) openid (2) orkut (1) sn (54) start (3) twitter (3) ui (8) videó (2) widgets (1) yahoo mash (1) Címkefelhő

Scobleizer

Nincs megjeleníthető elem

izotov

Google Reader shared items

filter
admin

Külső feed

Nincs megjeleníthető elem

Google Reader Starred

Doransky

Nincs megjeleníthető elem

Megint hülyét csinált magából a Microsoft

2009.01.11. 12:05 addict eszpee
Shared by eszpee
én nem bírtam végignézni, de "a szpotban képesek voltak egy MacBook Pro notebookot használni. Hiába ragasztgatták tele a hátulját mindenféle virágos matricákkal, az első pillanatban látszik, hogy az egy Apple gép, de a kétkedők nyugodtan meg is állíthatják a filmet 1:13-nál, ahol handras kifigyelte nekik a szirmok mögül kikandikáló almalevelet" - FAIL!

Azután, hogy több mint 300 millió dollárt költöttek a Microsoft brand újrapozicionálására és az egyik legfelkapottabb reklámcég, a Crispin Porter által készített, amúgy egész pofás reklámkampányra, a redmondi cég marketingesei gondoskodtak róla, hogy újra rajtuk röhögjön a fél világ. Sikerült egy olyan szpottal előrukolniuk, amit 20 évvel ezelőtt is legfeljebb a TV Shopban lett volnat elképzelhető. A reklámot látva sokan azt gondolták, hogy ez csak valami poén, aminek a leütése hamarosan követi majd az első, igazából csak teaserként funkciónáló darabot, mások az Apple, de legalábbis valami megátalkodott Microsoftellenes brigád kezét sejtették a dolog mögött. 

Szeretnék azonban már az elején minden félreértést eloszlatni, mert az alant látható borzalom halálosan komoly, élesben is futott, és tényleg a Microsoft jegyzi. Ugyan nem magát a Microsoft márkát hirdeti, hanem annak egy aprócska szolgáltatását, a Songsmith névre hallgató, amúgy nem is akkora baromságnak tűnő, hülyebiztos zeneszerkesztő szoftverét, amely a számítógépre általunk felénekelt dal alá pakol hozzá illő, több paraméter beállításával módosítható zenei alapokat. A filmről azonban már nem mondható el semmiféle pozitívum, mind a kéi világ, mind a szereplők, mind a kivitelezés olyan, mintha egy 1987-es reklámot kapartak volna elő a készítők. Pedig nem. A Provident család kalandjait megszégyenítően ostoba sztori szerint a reklámszövegíró - nem vicc - apuka a reggeli mellett kifigyeli, amint kislánya a zeneszerkesztővel szórakozik, lenyúlja a lány számítógépét, amit magával visz, hogy a munkahelyén írjon egy reklámdalt az aktuális termékhez (egy a sötétben világító törölközőhöz), tapsra és ujjongásra késztetve főnökét és kollégáit. 

Egyszerűen borzasztó, fájdalmas és elképesztő az egész, amit csak tetéz, hogy a szpotban képesek voltak egy MacBook Pro notebookot használni. Hiába ragasztgatták tele a hátulját mindenféle virágos matricákkal, az első pillanatban látszik, hogy az egy Apple gép, de a kétkedők nyugodtan meg is állíthatják a filmet 1:13-nál, ahol handras kifigyelte nekik a szirmok mögül kikandikáló almalevelet. Ezt az egész blamát az sem menti, hogy valószínűleg a nagy kampány mellett csak valami helyi ügynökséggel kalapáltatták össze. A szart már nem lehet visszalapátolni a lóba, mert a cucc kikerült a netre, ahol egy pillanat alatt körbejárta a fél világot, mindenkinek kellő muníciót szolgáltatva az éppen a Windows 7 marketingjére koncentráló, és azt egész ügyesen menedzselő cég ellenlábasainak. Ez a kis példa újra babizonyította, hogy az interneten a felülről szervezett kommunikáció egyáltalán nem működik, és a felhasználók magasról tesznek arra, mit akar nekik mutatni magából egy cég. Ők maguk döntik el, mit küldenek tovább, mi az amit megosztanak egymással, és hiába a százmilliós reklámfilm, ha egy teleshopos fércmű nagyobb nyilvánosságot kap. Csak remélni tudom, hogy a Microsoft tanul a hibáiból, és összekaparja magát végre, mert ez  mindenkinek csak a hasznára lenne, függetlenül attól, hogy melyik platform híve. Forrás: adrants

A bejegyzés trackback címe:

https://izotov.blog.hu/api/trackback/id/tr70870617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása