Anyuka helyén marad!

Utolsó kommentek

  • Pénztörténet: www.youtube.com/watch?v=Fpk35NO5WtE&feature=share&list=UU86sMRBpLe1Xteg1GVXg12A&index=3 (2013.12.23. 13:15) Árulás és koncepciós per az ezerforintoson
  • sztahanov: tudni kell mikor feladni, en pl most harom ora keresgeles utan feladtam. (2010.08.25. 22:58) Blob
  • sztahanov: ez mar jobb, de most dolgozom epp :-) (2010.08.25. 12:45) Blob
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • Pénztörténet: www.youtube.com/watch?v=Fpk35NO5WtE&feature=share&list=UU86sMRBpLe1Xteg1GVXg12A&index=3 (2013.12.23. 13:15) Árulás és koncepciós per az ezerforintoson
  • sztahanov: tudni kell mikor feladni, en pl most harom ora keresgeles utan feladtam. (2010.08.25. 22:58) Blob
  • Gm: :))) (2010.03.21. 19:33) Szakácskések I. – A séfkés
  • gasztromán: Nagy örmmel olvastam a boltról a cikket! Én is felfedeztem, kb. fél évvel ezelőtt. Tényleg unikum ... (2009.07.29. 23:47) azbeszt - Marha jó!
  • burqus: Köszi a poszt beidézését és a jó hír terjesztését. Viszont a képeken egérmozgatásra felpattanó abl... (2008.09.28. 18:03) A legjobb kínai vendéglő

Twitter

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

api (1) biz (4) blogok (3) bookmarks (1) dizájn (4) facebook (13) feedek (19) friendfeed (1) gmail (3) google (19) iphone (4) kommentek (8) labels (1) myspace (3) nokia mosh (1) openid (2) orkut (1) sn (54) start (3) twitter (3) ui (8) videó (2) widgets (1) yahoo mash (1) Címkefelhő

Scobleizer

Nincs megjeleníthető elem

izotov

Google Reader shared items

filter
admin

Külső feed

Nincs megjeleníthető elem

Google Reader Starred

Doransky

Nincs megjeleníthető elem

Én is lebuktam, akasztják a hóhért

2008.11.06. 14:39 OH MY FUCKIN' GOD! eszpee
Shared by eszpee
"Amennyiben Ön a saját weboldalán a Weboldalra (vagy bármelyik elemére) mutató linket, vagyis hiperhivatkozást, (Link) kíván elhelyezni, azt kizárólag a következő feltételek betartása mellett teheti meg.

1. A Weboldalra utaló linket a kódjában tartalmazó weboldalnak (Linkelő Weboldal) tartalmaznia kell a Nők Lapja Cafe logóját (Logó) [ez ügyben kérjük keresse Jakab Krisztinát a k.jakab@Sanomabp.hu e-mailcímen];"

omgrotflmaocetung, újra itt vannak a kilencvenes évek! :DDD

Nemrégiben megtanultuk, hogy írást lopni nem szép dolog, mai bejegyzésünk pedig rávilágít arra, hogy egyesek szerint az interneten népszerűsíteni sem szép dolog más tartalmát, főleg amennyiben a SanomaBpről van szó. Ugyan az alant szereplő úriember egyszerűen csak emós és nincs semmi köze feltételezhetően a Sanoma kiadóhoz, de azért elgondolkodtató, hogy hazánk harmadik legnagyobb online kiadójának a jogi policyje milyen kitételeket tartalmaz...

 

A történet...

Tegnap este éppen rendezgettem kedvenc Harcsa Veronika rajongói Last.fm oldalam, sőt épp a csoportblog egyik új bejegyzését készítettem, hiszen egy újabb HV interjút leltem, amit belinkeltem volna szívesen.

Mivel hazánkban alig pár ezer ember ismeri a Last.fm-et, ezért nem meglepő, hogy nagyon kevesen keresik fel az egyrészt másrészt szakmai-kísérleti jelleggel, másrészt egyrészt a rajongásom jeléül működtetett szerény kis közösségi teremet.  

Épp ezért is döbbentem meg, mikor láttam, hogy az eddigi egyoldalú publikációs trend éles fordulatot vett és egy korábbi bejegyzésem mellé egy igazi felhasználói hozzászólás érkezett. Nem is akármelyik poszt mellé, nem a Harcsa Veronika hírlevélhez, nem is az egyik koncert utáni megemlékezésemhez, hanem:

A Nők Lapja Café interjút készített a piszivel, aminek szenteltem egy külön bejegyzést. Szó ne érje a ház elejét, a jóval a Kenczler-fiaskó előtt készített bejegyzésben

1., Megjelöltem linkkel a bejegyzés elején és végén is a forrást.

2., Külön sorokban lehivatkoztam, hogy ki a szerző, hol jelent meg és mikor

3., Quote html taggel beidéztem néhány figyelemfelkeltő kérdés-választ, amolyan teaserként

 

Erre a következő kommentet kapom egy dühödt felhasználótól marcitól:

marci138 wrote:

A Weboldalon található tartalom a Sanoma szellemi tulajdonát képezi és a Sanoma előzetes írásbeli engedélye nélkül sem online, sem nyomtatott formában nem használható fel.
Amennyiben Ön a saját weboldalán a Weboldalra (vagy bármelyik elemére) mutató linket, vagyis hiperhivatkozást, (Link) kíván elhelyezni, azt kizárólag a következő feltételek betartása mellett teheti meg.

1. A Weboldalra utaló linket a kódjában tartalmazó weboldalnak (Linkelő Weboldal) tartalmaznia kell a Nők Lapja Cafe logóját (Logó) [ez ügyben kérjük keresse Jakab Krisztinát a k.jakab@Sanomabp.hu e-mailcímen];

Mivel a linknél nincs ott a logó, nem ok nélkül sejtem úgy, hogy a közlésre sincs írásos engedélyed. Ha annyira szereted Harcsa Veronikát, írjál róla MAGAD, seggfej.

 

Kérem szépen, ehhez nem tudok mit hozzátenni, lebuktam. Átgondolom, a Last.fm csoport további létjogosultságát... de legalábbis fel kéne mentenem magam a szerkesztői feladatok alól a nép ítélete alapján.

A bejegyzés trackback címe:

https://izotov.blog.hu/api/trackback/id/tr75753969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása