Anyuka helyén marad!

Utolsó kommentek

  • Pénztörténet: www.youtube.com/watch?v=Fpk35NO5WtE&feature=share&list=UU86sMRBpLe1Xteg1GVXg12A&index=3 (2013.12.23. 13:15) Árulás és koncepciós per az ezerforintoson
  • sztahanov: tudni kell mikor feladni, en pl most harom ora keresgeles utan feladtam. (2010.08.25. 22:58) Blob
  • sztahanov: ez mar jobb, de most dolgozom epp :-) (2010.08.25. 12:45) Blob
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • Pénztörténet: www.youtube.com/watch?v=Fpk35NO5WtE&feature=share&list=UU86sMRBpLe1Xteg1GVXg12A&index=3 (2013.12.23. 13:15) Árulás és koncepciós per az ezerforintoson
  • sztahanov: tudni kell mikor feladni, en pl most harom ora keresgeles utan feladtam. (2010.08.25. 22:58) Blob
  • Gm: :))) (2010.03.21. 19:33) Szakácskések I. – A séfkés
  • gasztromán: Nagy örmmel olvastam a boltról a cikket! Én is felfedeztem, kb. fél évvel ezelőtt. Tényleg unikum ... (2009.07.29. 23:47) azbeszt - Marha jó!
  • burqus: Köszi a poszt beidézését és a jó hír terjesztését. Viszont a képeken egérmozgatásra felpattanó abl... (2008.09.28. 18:03) A legjobb kínai vendéglő

Twitter

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

api (1) biz (4) blogok (3) bookmarks (1) dizájn (4) facebook (13) feedek (19) friendfeed (1) gmail (3) google (19) iphone (4) kommentek (8) labels (1) myspace (3) nokia mosh (1) openid (2) orkut (1) sn (54) start (3) twitter (3) ui (8) videó (2) widgets (1) yahoo mash (1) Címkefelhő

Scobleizer

Nincs megjeleníthető elem

izotov

Google Reader shared items

filter
admin

Külső feed

Nincs megjeleníthető elem

Google Reader Starred

Doransky

Nincs megjeleníthető elem

Hirdetés

2008.02.22. 20:45 Földhöz ragadva eszpee
Komoly szakma, komoly lehetőség, hogy összehozzák az eladót és a vevőt.
Legalábbis azt hittem.

Próbáltam eladni használt gépeket, amiket télen újítgattunk fel, munka és jóidő híján, hogy valamivel foglalkoztassam az embereket. Traktort is venni kellett, meg a kisebbik gyereknek tanuló motort. Kerestem az interneten olyan portálokat, akik kifejezetten mezőgazdasági gépekkel foglalkoznak, küldtem fotókat, fizettem rendes pénzeket, hogy jól feltűnő helyre tegyenek. Lassan egy éve futnak a hirdetések, a gépek nagy része megvan (egyet adtam el a tizenhatból), traktort, motort vettem ismerősök útján. Viszont rengeteg tapasztalatot szereztem, sok kedves, és sok érdekes emberrel beszéltem, telefonon, személyesen. Alább a százalékos arány:

Vevők:

60% telefonon kikérdez az eladó gépről, hol vettem, mennyit használtam, mennyit engedek az árból, és így tovább, a végén kiderül, hogy éppen ilyet akar ő is eladni.
25% telefonon kikérdez, pont ilyet keres, az ár is nagyon jó, megbeszélünk egy időpontot, hogy megnézze, kipróbálja a gépet, várom fél napot, de valamiért nem ér ide, telefonját soha többet nem veszi fel.
14% telefonon kikérdez, minden megfelel, el is jön, meg is nézi, de megsértődik, mikor mégsem adom féláron, vagy nem akarom számla nélkül adni, vagy kétszeres összeggel számlázni, meg további okosságokra sem vagyok hajlandó.
1% kikérdez, eljön, megnézi, kipróbálja, kifizeti a gépet, de karácsony óta még nem vitte el.

Eladók:

10% fel sem veszi a telefont, nem azon a címen lakik, amit hirdet, vagy már eladta a traktort, de ez csak a címén derül ki, alig párszáz kilóméterre.
10% felveszi a telefont, megvan az eladó traktor, de nem akarja olyan áron adni, mint ahogy hirdette, meg különben is, vegyek újat, ha nem tetszik.
10% felveszi a telefont, de a traktorról a párszáz kilóméterre lévő címen derül ki, hogy sosem volt rendszáma, éppen szét van szedve, nem egészen olyan típus, mint amit keresek, de kicsit olcsóbban hajlandók odaadni, és majd otthon összerakom.
10 % felhív, kikérdez, milyen traktort akarok venni, de kiderül, hogy traktora nincsen, viszont szépek a malacai, hátha vennék vagy ötöt.
50% felhív, de nincs és soha nem volt eladó traktora, viszont akciósan ajánlana másik médiában hirdetési felületet, életbiztosítást, porszívót, zepter edényt, gyapjú garnitúrát, vagy éhező gyerekeknek gyűjt, rosszabb esetben kisgyerek műtétjére, érdekes, hogy ezek általában  számkijelzés nélkül hívnak.
5% felhív, hogy ha lenne időm, feltenne pár kérdést, csak pár perc, mert éppen az én érdekemben gyűjtenek adatokat életmódról, szexuális érdeklődésről, politikai hovatartozásról, világnézeti orientációról, és a kékbálnák védelméről, ja és mikor láttam a Mónika showt, és mennyire tetszett.
5% felhív, érdeklődik, hogy voltam megelégedve az előző kérdezővel és a kérdésekkel.

Komoly szakma, komoly emberek.

A bejegyzés trackback címe:

https://izotov.blog.hu/api/trackback/id/tr92350712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása