Anyuka helyén marad!

Utolsó kommentek

  • Pénztörténet: www.youtube.com/watch?v=Fpk35NO5WtE&feature=share&list=UU86sMRBpLe1Xteg1GVXg12A&index=3 (2013.12.23. 13:15) Árulás és koncepciós per az ezerforintoson
  • sztahanov: tudni kell mikor feladni, en pl most harom ora keresgeles utan feladtam. (2010.08.25. 22:58) Blob
  • sztahanov: ez mar jobb, de most dolgozom epp :-) (2010.08.25. 12:45) Blob
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • Pénztörténet: www.youtube.com/watch?v=Fpk35NO5WtE&feature=share&list=UU86sMRBpLe1Xteg1GVXg12A&index=3 (2013.12.23. 13:15) Árulás és koncepciós per az ezerforintoson
  • sztahanov: tudni kell mikor feladni, en pl most harom ora keresgeles utan feladtam. (2010.08.25. 22:58) Blob
  • Gm: :))) (2010.03.21. 19:33) Szakácskések I. – A séfkés
  • gasztromán: Nagy örmmel olvastam a boltról a cikket! Én is felfedeztem, kb. fél évvel ezelőtt. Tényleg unikum ... (2009.07.29. 23:47) azbeszt - Marha jó!
  • burqus: Köszi a poszt beidézését és a jó hír terjesztését. Viszont a képeken egérmozgatásra felpattanó abl... (2008.09.28. 18:03) A legjobb kínai vendéglő

Twitter

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

api (1) biz (4) blogok (3) bookmarks (1) dizájn (4) facebook (13) feedek (19) friendfeed (1) gmail (3) google (19) iphone (4) kommentek (8) labels (1) myspace (3) nokia mosh (1) openid (2) orkut (1) sn (54) start (3) twitter (3) ui (8) videó (2) widgets (1) yahoo mash (1) Címkefelhő

Scobleizer

Nincs megjeleníthető elem

izotov

Google Reader shared items

filter
admin

Külső feed

Nincs megjeleníthető elem

Google Reader Starred

Doransky

Nincs megjeleníthető elem

Nice things about the web

2010.08.18. 01:28 sztahanov
Shared by setalosas

nagyon finom a wireddel, nem kene. appok, persze. mindenkeppen.

A picture named cupcake.jpgOh how the Bay Area culture loves to make technology a life-and-death struggle. Things that were never alive in the first place, like the web and RSS are said to be "dead." I think it's hubris and bad karma to be in the business of pronouncing things dead. That's the province of a higher being . Us mortals, well we do die. I'd hate to have my last words be that something or someone else is dead.

Anyway, to paraphrase the famous fictitious Met, Chico Escuela, "The web been berry berry good to me." So rather than say bad things about Wired and magazines, I thought I'd start a list of nice things about the web. If you'd like to make a contribution, leave a comment, or link to a blog post of your own that says something nice about the web.

1. The web is where I read about the web being dead.

2. I can write what I want on the web and Steve Jobs doesn't have a say in it.

3. NakedJen is called NakedJen on the web, where on Facebook she's called "Jennifer Neal," which I find both confusing and sad.

4. If I want to write more than 140 characters on the web, I can damn well do it. (78 characters.)

5. The web allows for graphics. That's how I was able to paste in the beautiful picture of a cupcake in the right margin.

6. The web also makes reciprocity easy, that's why I linked to places you can buy cupcakes or books about cupcakes. These are all things that can make you happy.

7. Corporate media is filled with lies and lunacy. But making it possible for me to seek the information I want without anyone telling me what I want the web makes it possible for me to get more nourishing news and information, and other points of view. Before the web, well it was a lot worse. A lot.

More to come!

A bejegyzés trackback címe:

https://izotov.blog.hu/api/trackback/id/tr692229502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása