Anyuka helyén marad!

Utolsó kommentek

  • Pénztörténet: www.youtube.com/watch?v=Fpk35NO5WtE&feature=share&list=UU86sMRBpLe1Xteg1GVXg12A&index=3 (2013.12.23. 13:15) Árulás és koncepciós per az ezerforintoson
  • sztahanov: tudni kell mikor feladni, en pl most harom ora keresgeles utan feladtam. (2010.08.25. 22:58) Blob
  • sztahanov: ez mar jobb, de most dolgozom epp :-) (2010.08.25. 12:45) Blob
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • Pénztörténet: www.youtube.com/watch?v=Fpk35NO5WtE&feature=share&list=UU86sMRBpLe1Xteg1GVXg12A&index=3 (2013.12.23. 13:15) Árulás és koncepciós per az ezerforintoson
  • sztahanov: tudni kell mikor feladni, en pl most harom ora keresgeles utan feladtam. (2010.08.25. 22:58) Blob
  • Gm: :))) (2010.03.21. 19:33) Szakácskések I. – A séfkés
  • gasztromán: Nagy örmmel olvastam a boltról a cikket! Én is felfedeztem, kb. fél évvel ezelőtt. Tényleg unikum ... (2009.07.29. 23:47) azbeszt - Marha jó!
  • burqus: Köszi a poszt beidézését és a jó hír terjesztését. Viszont a képeken egérmozgatásra felpattanó abl... (2008.09.28. 18:03) A legjobb kínai vendéglő

Twitter

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

api (1) biz (4) blogok (3) bookmarks (1) dizájn (4) facebook (13) feedek (19) friendfeed (1) gmail (3) google (19) iphone (4) kommentek (8) labels (1) myspace (3) nokia mosh (1) openid (2) orkut (1) sn (54) start (3) twitter (3) ui (8) videó (2) widgets (1) yahoo mash (1) Címkefelhő

Scobleizer

Nincs megjeleníthető elem

izotov

Google Reader shared items

filter
admin

Külső feed

Nincs megjeleníthető elem

Google Reader Starred

Doransky

Nincs megjeleníthető elem

Igen, vega vagyok

2008.04.28. 13:15 tapir eszpee

Tapir vagyok 35 éves és vegetáriánus, nem szoktam én ezt reklámozni de előbb vagy utóbb úgyis kiderül, ha máskor nem akkor valamely közös étkezéskor. Összegyűjtöttem leggyakoribb kérdéseket amiket ilyen helyzetekben általában meg kell válaszolnom, azért is mert néha már tényleg nagyon unalmas ezekre válaszolgatnom.

  1. Hogy bírod ki hús nélkül?
    Rossz a kérdés, mert nem kell semmit kibírnom mivel nem hagytam el semmi olyat ami hiányozna és ha valaki nem bírja ki annak azt mondom hogy valószínűleg szüksége van rá és egyen amikor jólesik.
  2. Nem kívánod meg a húst amikor más eszi?
    Olyannyira nem hogy mivel vannak főzési hajlamaim és néha sütök a családnak akár húst is és közben még egyszer se éreztem késztetést, hogy ha nem lát valaki akkor ügyesen bekapjak egy falatot, mondjuk az éppen sülő ananászos csirkéből.
  3. Miért nem eszel húst, esetleg vallási okból vagy sajnálod az állatokat?
    Egyik sem, azért mert 11 éve szilveszterkor azt mondtam január 1-től nem eszek több húst, és így tettem. Ennyi és tényleg nem kell mögötte keresni semmit.
  4. Mit tudsz enni, ha nem eszel húst?
    Erre nem is kéne válaszolnom, zöldségeket is ezerféleképpen el lehet készíteni ugyanúgy mint bármi mást, de ha ez nem lenne elég ott vannak a különböző húspotlók (tofu, búzahús, stb.).
  5. Hogy tudsz hús nélkül fizikai munkát végezni? (Húsban  van az energia)
    Válaszul megnevezhetnék egy csomó élsportolót aki vega, de inkább saját példámat mondanám. Amikor elkezdtem a vega életmódot még elég sokat bicikliztem, sőt Ausztriában kétszer is voltam hosszabb túrán és volt hogy 100 km-t is letekertünk a hegyekben csomagokkal.
  6. Szalámit azért eszel?
    Nem vicc ezt többször megkérdezték, és természetesen a szalámi, a párizsi és a szalonna is hús.
  7. Húslevest azért megeszed?
    Nem, nem eszem meg.
  8. Halat, tojást, tejet fogyasztasz?
    Több féle vega van én csak húst nem eszem és nálam a hal is hús kategóriába esik. Mást egyébként szinte mindent.
  9. Mi van ha véletlenül olyat eszel amiben van valami hússzármazék?
    Nem szoktam részletesen elolvasni a készételek összetevőit se, így előfordulhat mondjuk a mirelit pizzánál hogy tartalmaz állati zsiradékot, de természetesen nem úgy vagyok mint Drakula a fokhagymával vagyis nem lesz tőle semmi bajom.
  10. Az ember fogazata szerint mindenevő, akkor miért vonod meg magadtól a húst?
    Lehet az állatok a fogazatuk alapján döntik el mit esznek, de én még embernek tartom magam szabad akarattal, aki legalább azt eldöntheti hogy mit eszik.
  11. A bónusz kérdés, amit néhány ismerős, családtag kérdez minden egyes találkozáskor: Még mindig nem eszel húst?
    Most 2008. április 26. 14:09 van és még mindig nem.

A bejegyzés trackback címe:

https://izotov.blog.hu/api/trackback/id/tr63445327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása